Guzellik o da yurduma gidicem diye çıkıyor canım tabiki el kapısından iyi ben eşimin ailesiyle hiç görüşmüyorum zaten ilk bebeğimin cenazesine gelmediler diye. Sürekli söylüyor bu lafı ve gücüme gittiğini biliyor bende keyfimden kalmıyorum ki burda evlendikten sonra kendi evinde el olursun derlerdi inanmazdım mecbur olmasa kim kalmak ister ki kendi evi varken