Bir buçuk hafta önce ikili taramanın ultrasonunda burun kemiği oluşmuş ense kalınlığı normal 1,4 dendi, bugün kan sonucumda çıktı riski yok şeklinde. Fakat bugün doktorum tekrar ultrasona baktığında baya inceledi ve cumartesi günü perinatolog arkadaş bir burnuna baksın dedi önemli bir şey mi var diye sorduğumda bide o incelesin şuan her şey normal görünüyor dedi. Ne görmüş olabilir böyle bir durum yaşayan oldu mu ?