kızlar 6 hafta 3 günlük hamileyim bugün doktora gittim kalp atışı için kalp atışı yoktu haftaya bir daha gidicem olmazsa alttan muayene edicek doktorum ama aklima o an gelmedi üzüntüye kesede bebek gozukuyormu nokta olarak da olsa kese bosmu anlayamadım anlayan arkadaş varmı