Mmbs çok geçmiş olsun, ilaclarinizi aksatmadan kullanın, doktorunuza güvenin, istirahat edin, ani hareketlerden kaçının ,beslenme çok önemli, moralinizi de yüksek tutun, size kendinizi kötü hissettiren herseyden ve herkesten uzak durun. Lütfen olumlu düşünün. Benim 4. Ayın başında tamamen kesildi kanamam ve lekelenmem. Çok şükür gelişimleri de onca şeye rağmen iyiydi. Hala iyiler bin şükür. Rabbim yardımcımız olsun, sağ salim gelecekler ınsallah. Bir de size tavsiyem, ben hergün fetih suresi dinledim youtube dan. Hala daha dinliyorum. Duanın gücüne inanıyorum. Hakkımızda hayırlısı