Mutlukalp Byncdii Ben normal doğum sancısı çekip acil sezeryene alındım suyum bittiği için😞 genel anestezi oldum sorun yaşamadım canım☺️
reinamm Mutlukalp 12/7 en normal tansiyon. Hadi diyelim siz kötü hissediyosunuz, 10/6 ile 12/7 arasında da sizi kötü hissettirecek bi fark yok. Belki başka birşey vardır