Kizlar ilk hamilelikte 2 tetonoz vuruldum doğum yaptıktan 1 sene sonra vuruldum şimdi 2. Gebelikte vurulmam sartmi iki sefer gittim yok dedi hemşire asi kalmadı dedi Onuda arayıp demiyolar iki sefer boşuna gittim evimde uzak sağlık ocağına napacagimi bilmiyorum