Cnsushn1 bulantı olmaması, tatlı yiyor olmanız kesin erkek çocuğu demek değildir. Ben ekşi tuzlu yedim, yüzüm sivilce doldu ve 5. Ayıma kadar kustum hala daha bulantım var 7. Ayıma girdim ama oğlum oluyor 🤷🏼♀️ bu hurafelere göre kızım olması gerekirdi🤷🏼♀️ bence de detaylı ultrason zamanını bekleyin daha net olur sizin için.