Mavi02- ben 2018 yılında 3 ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım hamilelik olmadı rahim filmi çektirdim vs olmuyo diye devam etmedim tedaviye felan. Kafamı rahatlattım stresten uzak durdum. Geçtiğimiz yıl aylarca adet olmayıp Kasım ayında adet oldum ve hemen kan testlerimi yaptırdım tekrar denedim ve o ay hamile kaldım. Sıkıntıdan stresten uzak durmak en büyük etkiyi veriyormuş onu anladım. Sizde kafanızı rahat tutun inşallah en doğru zamanda olur. 🙏