Kızlar test yapmalı mıyım adetime 8 gün var yoksa beklemeli miyim etrafımdakı herkes test yap diyor kasık ağrılarımdan bulantılarımdan dolayı bende ısrarla beklemek istemiyorum üzülmemek için sizce ne yapayim eşim acaba yapsan mı dedi ilk defa üzülürüm diye de sonra yapma ya da dedi