cokkasmabeabi Busra4598 sancılarım vardı 4 cm açıklıkla yatısim yapıldı 9 10 saat içinde doğurdum (akşamdı uyudum sabah oldu doğum)
Btlklnc cevriye35_ kac gr dogdu bebısınız cumt bızımde sezeryanla 37+1 dogum olacak gelısım gerılıgı var 2200 gr suanda nasıl olacak bılmıyorum 😔
Busra4598 cevriye35_ yaaa bizde 37+2 olduk ondan merak ettim normal dogum yapan var mı diye okudugum postlarda genelde 40.haftada normal doğum yapmışlar
cevriye35_ Btlklnc 2890 gr dı canım 37+1de sqncıyla doğurdum hicbisey vermediler kendi geldi 5 gun kuvezde kaldi solunum sıkıntısı nedeniyle
cevriye35_ Serklajligebelik Belimden giriyordu ağrı dayanamıyordum uykudan uyandırdı beni şiddetliydi hastaneye gidene kadar 5 dkda bir artmaya basladi