Bayoloji 1PrensAnnesi baslarda hic gecmicek saniyordum ama cok sukur az kaldi Allah hepimize yavrularimizi saglikla kicagimiza almayi nasip etsin insallah
Cansel 1PrensAnnesi kaç haftalıksınız kendinizmi istediniz sezeryan bende 37+4 üm ne zaman olur diye hep bekliyorum
deletedmom11 Elabadeninannesi amaaaan o konu karışık ertuğruL gazi hastası kaynım we aiLesi eşimide akLınj çeLdiLer ben emir istiyorum fLemenkçede emmer derLer ona kova demek o diye buranın diLinde göre yorumLuyoLar🙊 diğer oğLmn adı efe buda emir oLsa çok hoşuma giderdi diye düşündm ama ertuğruL oLcak gibi görünüyo içime hiç sinmesede 😭😭😭😭
deletedmom11 Elabadeninannesi doğsunda isim koLay çok sıkıLdm çünki kimsesizLikdn onLa uğraşayım biraz hayata döneyim
1PrensAnnesi Cansel darısı sana olsun inş o zmn❣ Cnm ultrasona göre 38+4 üm tam 39 haftada alacak doktor bebeğin kafa kısmı 2 hafta önde olduğu için normal doğum yapamıyorum cnm kafaya göre çatım dar geliyor
seydanurceyhan Benimde son 67 gun isallah geri sayimlari tekli rakamlari bizde gorur aliriz bir an once kavusuruz yavrularimizaa rabbim hepimiz saglikli sihatli almayi nasip etsin hepimize
Hilalakar 1PrensAnnesi ayy ben sıkıntılıyım biraz geçsin de hemen kucağıma alsam diyorum sağlıklı gelsin de beklerim ne yapalım ☺ Rabbim 37-38 haftaları görmeyi bana ve isteyen herkese nasip etsin ☺🤰
CeylinEsila 1PrensAnnesi Bana okadar uzak geliyorki görebşlecekmiyim tekli rakamları☺☺ Hayırlısıyla sağlıkla al kucağına inş🙏🏻