Bugün 38 oldum doktor Artık hareketlerde azalma olabilir demişti ama aksine çok hareketli hiç aşağı inmedi karnım, kanala da girmedi sanırım kaburgamın altında hareketleri hep. Bu haftalarda hala çok hareketli olursa doğumda çok geçe kalabilir diyorlar öyle mi sizce de 🥲