Ayseehh stok yapmayın her bez bebeğe iyi gelmiyor en iyisi olsa bile pişik yapabilir. Bez olarak sleepy natural 168 li aldım yenidoğan iyi gelirse onunla devam edeceğim. Islak mendil de sleepy aldım 12 li yenidoğanlar için olanı ama onda da stok yapmadım