Yakutbebek Sağlık ocağındaki hemşireler takip ediyor mu sizleri . Benim 20.haftam hemşire takip hiç yapmadı. Aşı bilgisi bile vermedi
AsyaveAnnesiii Yakutbebek ben gitmesem benimki de aramayacaktı tetanoz aşısı için kendi doktorum ayrı bir sistem varmış o sisteme girmediği için görememiş öyle demişti hemşire
Dilekata123 Yakutbebek Benimde takip etmedi sürekli mesaj atıp aradım aşı için ne zaman geleyim diye aşı sıkıntısı varmış nerdeyse sürekli soruyordum bence sende öyle yapmalısın fazla ilgilenmiyorlar her gittiğimde aşı olunca diğeri için ne zaman geleyim diyordum hep kendim çabaladım bence sende sürekli rahatsız et çok rahatlar bu konuda çünkü
mrsperaa Yakutbebek Merhabalar ben 25. Haftalığım beni 24. Haftam da aradı nasılsın iyi misin sorun var mi deyip kapattı. Tetanoz aşısı için bile elimiz de yok özelde yaptırabilirsiniz dedi bence çokta bişey gerçekten beklemeyin. Burda görüyorum bazıları çok ilgili şaşırıyorum 😀
designermoms Yakutbebek ben ilk tahlil yaptırdığımda 5 haftalık falandım sağlık ocağına gittim keseyi gördükten sonra kayıt yapmamız lazım dedi kaydımı oluşturdu biraz zaman sonra aradı gebelik izlemi ve tetanoz aşısı için gün verdi gittim aşımı oldum gebelik izleminde detaylı her tahlili yapıyorlar diğer izlem için gün verdi yine ama ikinci doz aşımı olamadım yokmuş. Siz bir arayın isterseniz kaydınız yapılmamış olabilir ya da telefon numaranız güncel mi? bu haftalarda da ilk doz aşınızı olmanız gerekiyor
Nrhnonaldrm AsyaveAnnesiii Benimde öyle oldu bende arayip sormasam galiba cocuk dogunca haberleri olacakti .Bende kendim gittim 23.haftamda tetanoz aşisini oldum
newmom07 Yakutbebek senin gitmen lazım ben öyle yaptım sanırım 9 ayda 3-4kez çağırıyorlarmış. Sen git takip edilmek istiyorum de :)
3Tospikannesi Yakutbebek benim beta da gebelik netleşince 20.haftada, gel canım mutlaka dedi şuan 16 dayım 😊 çağırmasını bekleme bence git sen
mucizeeem_ 5 haftalık hamileyken aradı kayıt açtı geçen gittim kalp atışlarını dinledik 21. Haftamda tetanoz aşısı için gün verdi perşembe günü olacağım
Tugceocal mucizeeem_ Ben hiç sağlık ocağına gitmedim kayıt falan açtırıldıgını bilmiyordum 11.haftadayız gitmem gerekırmı
68selda06 Tugceocal evet gitmeniz gerekiyor aşın falan oluyor kan idrar tahlili yapıyorlar kilo tansiyon takibi yapiyor doğumdan sonra bebegin takibini aşısını yapıyorlar geç kalmadan gidip kayıt yaptirmanizi tavsiye ederim
mucizeeem_ Tugceocal gitseniz iyi olabilir beni onlar aramışlardı bebek büyüdükçe orda da kalp atışlarını dinleyebiliyorsunuz
68selda06 Yakutbebek benim hemşirem arar gün verir gitmezsem arar hemen ağrır yerin varmi bebeğin hareketlerini hissediyormusun diye hep sorar bilgilendirir
mrsperaa Zorrrannelik Bişey diyemiyorum gerçekten bende hemşireyim ama bazılarının üslupları kötü oluyor gerçekten ne gerek var 😀
Busra4598 Yakutbebek benim sağlık ocagındaki hemsıre sürekli her ay arayıp gel kan vercen aşı Olcan diye aradı sağlık ocağına gdince de benımle hep özel konustu anlattı yardımcı kalp atısını dinledi sağlık ocagındaki hemsıreler takıp etmeleri gerekir aramaları soylemeleri gerekir bence
abilgen Yakutbebek sizi takip etmesi lazım. Devlet onu size atıyor. Bana hemşirem öyle demişti. Daha 5.haftada arayıp aralıklarla doğuma hazırlık bilgilendirmeleri yaptı. Hâlâ devam ediyor. Sonra eşimle birlikte çağırıyor. Bu önemli. Geçen 182 den aradılar. Sordular memnun musunuz diye. Evet dedim. Sizi de ararlar ona göre konuşursunuz.
yanlisanlamaama Yakutbebek sürekli aranıyorum aşı için bide sürekli tahlil yaptırmak istiyor sisteme giriyormuş gitmiyorum ama ısrarla aranıyorum 😀
9ay10gun Yakutbebek etmeseler daha iyi. Beni alkol kullsniyo diye sisteme girmiş sağlık bakanlığından aradılar sabah 🤣 alkol kullanıyormuşsunuş diye🤣 dedim normal hayatımda bile kullanmıyorum hamileyken mi kullanacam sigara içiyorum günde bitane nefsim korersin diye tmmen bırakamadım onu dedim günde üç tane ucebilirsin dediler 🤣 hayret bişey 🤣
Gumus25 Yakutbebek arıyor belli aralıklarla. 12.haftada çağırdı şimdi tekrar çağırdı 19 haftalık oldum
Beigebaby Yakutbebek benimde öyle , hiç ilgilenmediler kayıt yaptırmaya gittim bir tek o zaman şu tarihte gelirsin tetanoz vurulacak dediler onda da gittim aşı yok dediler haftalarca başka bir hastanede vurdurdum , bir daha ne çağırdılar ne bir şey
mihribanerdogan Beni de hiç aradılar birde.gom iki ayda bir ariycaz diyorlardı ama kendim gidecek artik bı bakalım napiyorlar