Naazli evet gerçekten çok fark var. Biz yazın Gürcistan’a gitmiştik. Kimlikle geçiliyor oraya pasaporta gerek yok. Gelince araştırdık kimlik üzerine de alınabiliyormuş giriş çıkışımız olduğu için. Yurtdışından ürün getirip satanlar var onlarla iletişim kurduk. Telefonlar sıfır kapalı paket oluyor zaten. Bana 13 eşime 14 aldık. Telefonu açınca harç bedeli ödeyerek üzerimize kayıt ettirdik. Geçen sene bu fiyat 2730 ₺ idi. Bu sene 6000 ₺ küsür sanırım. Üç yıl telefonları satma durumu yok adımıza kayıtlı olduğu için bu bizim için sıkıntı değil zaten uzun ömürlü oluyor. Bir de hattınızın sizin adına olması lazım kullanabilmek için. Benim hattım babamın üzerineydi kendi üzerime aldım o şekilde sıkıntı olmadan kullanabiliyorum. Garantisi de mevcut her şeyi normal.