Neyran özelde 32 de giriliyor diye biliyorum ben 30. Haftada girdim geçen hafta, ufak ufak sancım oluyodu göbek deliğimden aşağı doğru doktorum olan bişey ama yine de nst ye bakalım dedi öylelik çektirdim bide kanama alanlarım da var uzun zamandır tedbir amaçlı nst ye girdim yani 30. Haftada