Mutlulukkk baybneo sitesine baktım biraz. Bi de bazı arkadaşlar ybb lerin çok fazla kabarık durduğunu söylemiş, onlar eski tip naylon bez almışlar. O da mantıklı geldi. Bizim kullandığımız zamanlardaki gibi, muşamba 😅 onları araştıracak biraz da. Annemin sandığında var aslında