Selam arkadaşlar ben pcos hastasıyım.
İki kere hamile kaldım fakat sonu hüsran.2 ay yazz tablet kullandım sonra bıraktım ve doktorum kilo vermemi söyledi.İlacı biraktım ama adet olmadım,ilacı bıraktıktan sonra zaten adet düzensizligi ola biliyormuş,Pcos yüzünden zaten adetlerim pek düzenli degildi.
Şimdi kilo vermeye başladım.
Fakat oruç tutmak istiyorum.
Pcos olup oruç tutmak iyi mi? Kötü mü?
Yaşayan oldu mu bunu?