MrvveyZgc Merhaba herkese🌸 ultrasonda kızım 2 hafta önde görünüyor normalde 26+3 ama ultrasonda 28+3 bunu yaşayan var mı içinizde bi sorun olur mu normal doğum istiyordum ona engel olur mu acaba. ilk zamanda 1 hafta öndeydi şimdi 2 hafta olmuş kilosu 1.400
tubimom MrvveyZgc benimkide bir hafta öndeydi hiçbir sıkıntı olmaz erken gelse de korkacak biseyin olmaz geriden gelmesinden iyidir
Mervetnl MrvveyZgc benim bebeğim 1 ay öndeydi son haftalarımda kilo ve boy olarak. Sağlıkla aldım kucağıma. 37+1 de doğdu 3920 gr 51 cm baş çevreside 36 cmdi 😌 Öğrendiğimizden beri de hep 2-3 hafta önden gitti 😌 Erkek mi bebeğiniz bu arada?
2022bebeki MrvveyZgc Gebelik şekeriniz var mi? Beslenmeniz karbonhidrat, şeker, hamurisi vs ağırlıklı mi? Bunlardan dolayı kilosu önde değilse sorun değil
MrvveyZgc tubimom ilk hamileliğim oldugu için tecrübesizim tedirgin oldum biraz geçen aylarda 1 hafta öndeydi şimdi 2 hafta oldu. Normal doğuma engel olur mu bu durum acaba
tubimom MrvveyZgc yok canım hiçbir şekilde engel olmaz doğum birazda senin yapına bağlı bebeğin iri de olsa çatı genişse ve esnekliğin varsa rahatça olur
Btlklnc MrvveyZgc bizimki geriden gelıyor neler cekıyorum aylardır kılo aldıramadım haftaya dogum var erkenden alınacak
MrvveyZgc Mervetnl kızım olcak inşallah. Benimde öğrendiğimden beri hep öndeydi son olarak 2 hafta önde dedi. İnşallah bende sağlıkla alırım kucağıma🥰
MrvveyZgc 2022bebeki bugün verdim tahlil sonucu çıkmadı henüz. İşten ben buna çok dikkat etmedim hep zayıf biriydim 45 kiloyla hamile kaldım her şeyi yedim şu bile 57 kiloyum en kilolu halim.
2022bebeki MrvveyZgc beslenme kaynakli dikkat etmediğinizden bebekte etkilenmis ama size naçizane tavsiyem karbonhidrat ve sekerin bebek kilosuna sağlıklı bir katkisi yok daha bebege faydalı besinlerle kilo aldirmaniz sevgilerimle🐣
MrvveyZgc Mervetnl peki sizin normal doğum mu oldu. Ben normal istiyorum bi sıkıntı olmazsa. Bu durum engel olur mu acaba normal doğuma
Happy20 MrvveyZgc aynı durum bende de var 6+0 şuan ama ultrasona göre 7+5 hangisine göre takip edicegimi hiç bilmiyorum
Mervetnl MrvveyZgc hayır sezeryan oldu normal için bekleseydik daha da kilo alacaktı ve büyüyecekti mümkün değil doğuramazdım paramparça olurdum muhtemelen ve bebeğiminde sıkışma ihtimali olurdu o yüzden hiç riske etmedik doktorumla 🌸