Mervegedik22- İstanbul Kartal araştırmada doğumdan sonra kaç gün kalınıyor? Doğumum cumaya denk geliyo haftasonu taburcu olma ihtimali var mı?
Tiiffany Mervegedik22- p tesi sabahı doktorlar 9’da geliyor.tuvaletinizi yapmanızı isterler yapamazsanız lavman verilir yoksa salmıyorlar. Doktor gelip muane ettikten sonra cıkıs olur. Benim sabah 10-11’i bulmustu
Eceee Mervegedik22- ameliyattan sonra gaz çıkarırsanız gönderiyorlar . Bende öyleydi bol su ve Kaysı hoşafı içmiştim ben. Çok işe yarıyor
Mervegedik22- Nnanaa çok sevindim ya evde bekleyen bı oğlum daha olcagi için çok kalmak istemiyorum bı sıkıntı çıkmadığı sürece ☺️
Tiiffany Mervegedik22- Yani özelde dogum yaptım 2 gün kaldım devlette aynı sekilde 2 gün kaldım. Cuma sabahı girip 8,30 da p tesi oglene doğru cıktım. Dr gormeden bırakmıyorlar
Tiiffany Mervegedik22- Yani bana hiç birinde wc cıkmanız lazım yoksa salmayiz gibi bisey denmedi Gelip gidip sürekli tahlil yaptılar vitamin takviye serum baglandı. Çokta zaman geçmedi yani diger oglum 22 aylık Eger öyle istege baglı salıyorlarsa 2 ay snr dogumum var bidaha konusayım :D
Mervegedik22- Tiiffany benimde 15 gün sonra o yüzden merak ediyorum 🤣 diğer oğlum özeldeydi hafta iciydi 2 gece kaldım haftasonuna denk geliyo o yüzden tereddüt ettim 🤣
Tiiffany Sevilay_1 Sonda ile lavmanın alakası yok ki. Sonda takıldı evet ama cıkıs günümde wc cıkmadan salmıyoruz dendi. Hatta kabul etmedim dr onayı yok dediler. Yürüyüş yaptırdılar kendiniz yapabilirseniz yapamazsanız lavman dedi. En son o sekilde oldu yani