Kızlar adetime iki üç gün var dün akşam üzeri kahverengi leke gelmiş ama sonrasnda başka birşey gelmedi ve biraz da çok hafif kasık ağrısı oldu dün bugün test yaptım negatif çıktı sizce gebelik var mıdır internetten bakıyorum yerleşme kanaması olabilir diyor