Mercimekkaannesi Merhaba eksikliklerimi tamamlamaya çalışıyorum fakat hastaneye giderken gecelik mi pijama takımı mı ya da hangisini ne zaman giyiyoruz bi yardımcı olur musunuz 🙈🐣
Hizligonzales Mercimekkaannesi ben pijama takimi tercih ettim gecelikle yatip kalkarken rahat hareket edemeyecegimi düşündüm
cns__ Mercimekkaannesi ben hastanede emzirme özelllikli gecelik giydim cokta rahat ettim. Tuvalette filan pijamayla uğraşamazmışım indir kaldır. Bence gecelik ama siz bilirsiniz
Mercimekkaannesi 5melekannesii hastane zaten önlük veriyor galiba ama gecelik alıyor kimiside doğumdan önce gevelik doğumdan sonra pijama diye ama doğumdan önce gecelik almama gerek var mı sizce 🥹
5melekannesii Mercimekkaannesi Yani doğumdan önce doktorlar rahat olması için önlük giydiriyor anneye hastanede doğumdan sonra pijama takımı eve geldikten sonra gecelik alabilirsiniz 4 doğumum da öyle yaptım 😊
Mercimekkaannesi 5melekannesii geceliği ev için tavsiye ediyorsunuz yani hastanede gerek yok anladığım kadarıyla benimde ilk doğumum olacak bir yandan korkuyorum bir yandan bilgilenmek istiyorum kusura bakmayın deneyimliymişsiniz Allah bağışlasın hepsini 🥹
5melekannesii Mercimekkaannesi Evet yani evde rahat olduğunuz için daha iyi oluyo ama hastanede giren çıkan olduğu için bide alanınız kısıtlı emzirirken falan zor oluyo 😊 Aminn 🤲
Mercimekkaannesi 5melekannesii çok teşekkür ederim çok sağolun çantayı hazırlamak için eksikliklere bakıyorum da iyi oldu teşekkürler 💕