Sisilla benim de enfeksiyon değerim ara ara yükselirdi ama çok aşırı bı yukselis olmadığı için bazen sadece bol su iç derdi. Çünkü bu CRP en ufak şeyde yukselebilen bir degermis hamilelikte falan da yukselebiliyormus. En ufak bi grip bı boğaz ağrısı olsun o zaman da yükseliyormus. Bende mesela idrar yollarında çıkardı hep enfeksiyon ama benimkinde akıntı ve koku olurdu o zaman ilaç verirdi doktor