39.haftama girdim geçen hafta nişan sandım az bi miktar kan geldi yatışım yapıldı kontrol için açılmam yok ntsde ağrı çıkıyor biraz her gün alttan muayene yapıyorlar bu gün kontroldede ağrı çıkınca yine alttan muayene oldum artık korkmaya başladım bi zararı dokunurmu stajyer bi yandan ebe bi yandan denek gibi oldum