Semaa34 hayırlı olsun bence de erkenden hazırlayın beklesin:) 35+6 oldum ben de çok şükür.
Normalde hazırlanan çantanın bebek için olanlarını iki kat koydum ben de. Yine de fikir olsun size yazayım;
Hemşireye iki adet set (5’li takım+battaniye+bez)
Yedek 4 tane alt üst takım
Yedek 4 uzun kollu, 4 kısa kollu zıbın
4 yedek patikli alt
4 çorap, 2 eldiven
30 tane bez
2 kalın 2 ince battaniye
4 müslin örtü
2 alt açma örtüsü
6 ağız bezi
Mama, kaşık biberon koydum. Emzik koymadım.
Islak mendil, pamuk, pişik kremi bu kısımlar aynı zaten:)
Benim de aklıma takılan bi şey var ikizler malum biraz küçük doğuyor prima premium care 1 numara koydum ama sanırım kalıbı büyükmüş. Sleepy mi koysam onda kararsız kaldım tecrübeli arkadaşlar belki yardımcı olur☺️