Sisilla 5 sene önce benim şeker yüklemesi sonrası 50 çıkmıştı diye hatırlıyorum dr hastanenin diyetisyenine göndermişti hemen. Bu değerlerle senin birkaç kere bayılmış olman gerekiyordu bu zamana kadar nasıl dayandın demişti hipoglisemi çıkmıştı. 2 saatte bir yiyeceğim şekilde beslenme programı hazırladı kan şekerimi düşürmeyecek şekilde beslenmiştim. 68 sanırım çok az bir düşüklük oluyor yine en doğru şeyi dr.unuz söyler sıkıntılı bir durum varsa sizi de diyetisyene gönderir sağlıklı bir programla devam edersiniz