Pemberuya Kızlar 6. Aya az kaldı ve bütün kıyafetlerim artık patlayacak gibi oluyor malum😂 trendyol hepsiburadadan baktım pek düzgün bişey yok gibi hangi siteden alışveriş yapıyosunuz
Turna44 Pemberuya ben kendim dikiyorum hep. Çocuklara da kendimede. Ama site olarak lamelif. Lemaye offical ve Suud tesettür den almıştım Bi kaç kez
Fik Büyük beden bol elbiseler nasıl olur kızlar bende Eylül’de doğum yapacam da yazın elbise giyerim dedim 🙄
Fik hunilimom hiç güvenemiyorum Trendyol a 😅 görüp almak daha hoşuma gidiyor ne tarz şeyler alıyorsunuz
hunilimom Fik bu zamana kadar olmayan çok az şey oldu 😂 kargo yakın olduğu için de iade etmek kolay oldu şuan doğum yaptım tabi ama en son aldıklarım daha ev içindi hamileyken aldıklarının bı kaç tane linkini verebilirim takım almıştım eşofman tunik felan
Fik Sevval0308 Ümraniye yi gezmeyi planlıyorum elbise için var bir sürü de karın çıkınca olacakmı tartışılır 😅
nilsmomy Sevval0308 trendyol modestin çok güzel tesettür elbiseleri bar ben oradan almıştım hamileyken
Pemberuya Turna44 AA evet suuddan bende almıştım bikaç bişey tamam diğer siteye de bakayım canım teşekkür ediyorum
Fik Sevval0308 hahhaha sanırım o konuda şanslı çıktım 🤭 Beykoz’da yaşayarak Anadolu kısmında heryere yakın sayılır 😅