xbebegimx sizinle aynı değil durumum ama bende 3,5-4 haftalıkken gece ateşlenip sıtmalanmıştım ki tüp bebek gebesiydim zaten yeni öğrenmiştik o zaman. Doktora anlattım ateşlendim ben vs diye oda bana bebek yok daha korkma dedi. Klinikte yanlışlıkla ilaç kullanan gebelerinede henüz çok erken stres yapmayın bir daha almayın ilaç vs dediklerni duydum yani kendinizi korkutmayın bilemezdiniz gebe olduğunuzu Allahın izniyle hiç bişi olmaz 🌸