berenmomss ben de biraz zor sahip oldum sürekli korkuyordum başlarda bu his daha fazlaydı biraz daha sabredin bebeği hissetmeye azalıyor. 16-17. Haftalarda hissetmeye başladım şimdi azaldı. Bu sefer de bazen hareket etmiyor uyuyor, yine endişelenebiliyorum neden hareket etmiyor diye🥺 yani hiç geçmiyor az az kalıyor ama ilk haftalara oranla azalıyor. Yiyecek ekmeği içecek suyu varsa doğacak öyle düşünmeye çalışıyorum. Ayrıca bu risk bebek doğduktan sonra da var nice sağlıklı insanların başına neler geliyor biz bilemeyiz. O yüzden bakın ne güzel 12 hafta dolmuş. Bundan sonra kaybetme ihtimalleri iyice azalıyor bir rahatsızlığınız yoksa. İyi düşünün sakin güzel bir bebek olsun her şeyi hissediyorlar çünkü🌸 bu korkular tamamen geçmiyor ama azalıyor öyle diyim en gerçekçi haliyle😌