beyza6078 12 haftada gittiğimde erkek olabilir dedi 16 haftadayım öğrenirim ümididyle gittim kız dedi bu seferde yüksek ihtimalle detaylıda tam net görürüz dedi bende şaşırdım artık alışveriş bişiler almak istiyorum
ArvenMom beyza6078 12 de erkek dedi 17 de tahmin yapıldı ama göstermiyordu 18 de kız denildi 3 farklı doktor kız dedi ama detaylıyı bekle dedi 19 da detaylıda kesinleşti 20 den sonra alışverişe başladım
Merveilgaz beyza6078 aynen bendede 12+4 erkek 16+4 kiz dedi. Doktor emindi ama ben degilim. Bakalim detayliyi bekliyorum
Yazmelegi_ beyza6078 ay bende senin gibiyim biseyler almak istiyorum duan 19+3 teyim 2 kere gittik göstermedi cuma gitcem tekrar inşallah gösterir yoksa sonrasında detaylı var onu beklycem
Fik Bende aynı durum 14. Haftada gittim bir doktora devlet tabi bakmadı bile şimdi başka bir doktora aldım randevu yarın gideceğim inşallah tahminde bulunur doğru çıkıyor tahminleri hep arkadaşıma 13 haftalıkken söylemişti 😃