Beyazeller Merhaba, ben daha önce halı ve tv koltuğu almıştım internet üzerinden, ürünler gayet güzel geldi bir problem yaşamadım. Geçen ay ise şifonyer aldım, vivense mağazası olduğu için yaşadığım yerde mağaza aracılığı ile sipariş verdik, internetten gösterdik ve bizim adımıza sipariş oluşturdular, muhatabım olsun istedim, iyi ki de öyle yapmışım, renkte problem oldu ve kolay bir iade gerçekleştirdik, yüksek fiyatlı ürünlerde internetten pek güvenemiyorum, ürünü kesin alacaksanız mağazası varsa size yakın onlar aracılığı ile almanızı öneririm açıkçası. Telefonla müşteri hizmetleriyle falan uğraşmak zorunda kalmadık. Yani genel olarak yüksek fiyatlı ürünlerde direkt internetten almayı öneremiyorum, riske girmeyin bence, yine de sizin kararınız😕 bu arada ürün temini birazcık sürüyor.