Dogumum 💙 insallah 08.08 gibi görünüyor ama ilk oglumu 37+1 dogurmustum bude belki erken gelebilir 🤭 ben yine kisa kollu citcitli bodylerden alicam baslarda giydirmek icin ama genelde uzun kollu ince olanlar tercihim olacak .. ilk oglumda 01.07 dogduyu icin ondan baya kalan kiyafetler var hepsi yeni gibi onlarlada idare ederim 🙈