Emine1235 tebrik ederim cnm allah sağlıkla kucağına almaya nasip etsin .benim de 9 -10 hafta aralağındayız .yakınız birbirimize senle 🙂Bende şuan heycanla cinsiyet bekliyorum bakalım bir oğlum var gönlüm kızdan yana ama tabikide öncelikle sağlıklı elli ayağı düzgün olsun