39+4 oldum ilki kızdı 38 de geldi bu oğlan diyemi gelmiyor ikinci hamilelik olunca ilkine göre daha hareketliyimde squat yapiyorum hurma yiyorum ananas yiyorum ama gelmiyor suni sancidanda korkuyorum ilki kendi sancimla olmuştu ne yapmalı ne ise yarar?