Acemianne8 Hanımlar ilk bebeğim erkek olacak kısmetse takım tulum vs neler aldınız fikir olması için atarmısnz ya ben bulamıyorum yada bilmiyorum almasını
mrvsrcn Acemianne8 benim cinsiyeti henüz belli değil ama cigit ten çok güzel unisex tulumlar aldım oraya bakabilirsiniz
Aecer Acemianne8 biorganic, aziz bebe, carter’s, hm, zara, next baby genelde bu markalardan aldım ben güzel erkek bebek kıyafetleri var bakabilirsin
Syma_07 Kiraz53 başka yok kız daha ne olsun bı kaç takımda ayrı aldim onların fişleri yok yenidoğan tulum hepsi hazır bunlar büyük takımlar montlar
Kiraz53 Minis122 bende özendim atmaya 😔😔 ama bu ikinci gebelik sadece banyo havlusu hastane çıkışı bez islak mendil aldım
Minis122 Kiraz53 benimde ikinci gebelik.ama.ilkim.kiz olunca. Buna bastan duzuyorum kizimin birsuru kiyafeti var memlekette gidince bi bakicam.goydirebilecegim seyler icin suan icin fazla birdey almicam bendr dogduktan sonra qlirim.cunku kaloplar cok kucuk 6/9 die aliryoruz 3 4 aylikken anca olur. Yeni dogan icin bir iki takim daha alirim birde battaniyeleri kaldi
Kiraz53 Syma_07 benimde teyzem verdi 1 poşet dolusu örgü bebek kıyafetleri kendileri örgü fabrikaları var kendileri uretti de nasıl yikayacaz da bozulmayacak kız bunlar
Syma_07 Ozgeguney yok 4 5 yaş 5 6 yaş 4 yaş kot ceket var bı tanede büyük şişme yelek büyük aldım hep ama küçükte alıcam bı tane