Meliateach Kızlar suan gorunurde dişlermde bişe yok ama cikolata yedgmde agriyor cürük de olablr blmiyorm dişlerm hassastr benım hep hamıleyken dişlernz cürük olmasn cocugu etkıler diyorlar bn son haftalarmdayım zaten smdi dişçiye gitsemmi bilemiyorm
Mommy61 Meliateach son haftalar zaten benim de ağrıyor ama doğum sonrasını bekliyorum dayanılmaz değilse bekleyin derim çocuga bi etksii yok