Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar merhaba 29 haftalık hamileyim 3 gündür kalça kuyruk sokumu ağrısı başladı doktorum mogasit başlattı kullanan ve faydasını gören var mı
MugeGuness Birmelekbinsukurabbime evet ben 17. Hafta kontrole gittiğimde yazdı doktorum o haftadan beri kullanıyorum. Bacak kramplarım çok azaldı haftada bir olursa oluyor bana fayda etti
FN2022 Birmelekbinsukurabbime Bende 30. Haftamda sağ bacağımınve kalçamın ağırması şikayeti ile doktorumun tavsiyesi üzerine başladım günde iki defa içiyorum
papatyaseveranne Birmelekbinsukurabbime bende 16.haftadan beri kullanıyorum. Benimde rahmimden makat bölgeme doğru şiddetli bir ağrım oluyordu onun için vermişti. Kullandıktan sonra uzun süre ağrı yaşamadım ama geçen gün yine oldu öyle bi ağrım. 1 gün sürdü sonra yine geçti. Kullanmaya devam ediyorum. Magnezyum kabızlık problemine de çok iyi geliyor bu arada. Ağrıdan çok onun için kullanıyorum desem yalan olmaz.
Binnur-cam Birmelekbinsukurabbime ben kullanıyorum canım 15 haftamdan beri 31 32 haftaya kadar günde bir içiyodum iyi geliyordu sonra zorlanmaya başladım sabah akşam içmeye başladım rahatladım içmesem ağrım sızım kasılmam oluyo .. 35+6 oldum ağırlaştıkça hafta ilerledikçe zorlanıyosun ..
Busra070707 Merhaba bana doktor vermedi bizim mi istememiz gerekiyor benim de sırtımda ve ayak tabanlarımda çok fena ağrı var