Tugce60 8 haftalık hamileyim mide sıkıntısı çok fazla yaşıyorum. Bulantı kusma yanma vs... emedur işe yaramadı, zofer kusmamı azalttı ama yinede akşam yemekten sonra kıyametim başlıyor. Günde 1 bardak su içiyorum 1 dilim ekmek peynir zeytin salatalık elma.. doğal olarak 5 kilo verdim.. eskiler zeytin çekirdeği yutmanın çok işe yaradığını çok şifalı olduğunu söyler. Deneyen var mı?
Cns_mry Tugce60 maden suyu dene bırde istersen sade olanından. Beni maden suyu rahatlatıyo.zeytın cekırdegınj midede yarası olanlar yutuyo diye duymustm.
Cananscs Tugce60 evet benim gorumcemde yiyor ve sesi yok yani hatta sadece çekirdeğini yiyor zeytini atıyor
Aycha Tugce60 Zeytin çekirdeği yutmak, bağırsaklarınızda tıkanıklığa neden olabilir. Kimse denemesin, yutmasın.
KeremSevda27 Hic bise iyi gelmiyo ya mecbur cektim bende beyaz leblebi falan diyolar ama ben onlardan dahi tiksindim tuzlu kraker diyolar onuda yiyemedim ondan dahi tisindim cok kustum kilo verdim falan mecbur bulantilar gecene kadar cektim
Tugce60 KeremSevda27 aynen ben de hepsini denedim bir sefer yiyip ikinciye faydası olmuyo peki ne kadar sürdü bulantılar?
KeremSevda27 Tugce60 4. Ayı yarıladıgım tam bitti diyebilirim ama biraz daha agzima acı su gelmeye devam ediyodu benim bide o şikayetim vardi cok sukur 5. Ayda hic biseyim kalmadi sabretcen canm
Tugce60 KeremSevda27 ben çok zayıfladım zaten 36 bedendim şimdi 34 fln oldum ve 2 ay daha dayanamam diye korkuyorum :(
Cananscs Tugce60 canım uzun süredir konuşmuyoruz bekarken aynı evde yaşıyorduk yiyordu ama bence hamile iken de çekirdeğin zararı yoktur ama doktoruna sorabilirsin en doğru bilgiyi o verir sana
Kyhnsnl58 Sarımsak yutulmasıda çok iyi hemde doğal antibiyotik. Az bir bulantım olunca içiyordum hemen kesiyordu ne yanma ne bulantı oluyordu. Ama kucak bir diş olacak. Sabah kahvaltıdan sonra içilebilir ben hep tok içerdim.
KeremSevda27 Kyhnsnl58 beni kusturan ve midemi bulandiran sarmsak ve sogan zaten yemegi gectim o kadar cok tiksindim ki gormeye dahi tahammülüm yok yemek pisirene kadar kusuyod zatn ayy cok kotydu ya herkesin bünyesi farkli tiksindgi seyler falan farkli demek ki
Kyhnsnl58 KeremSevda27 doğrudur ya inşallah hepimiz iyi oluruz biran önce. Bende zofer kullanıyorum yoksa midem vasat