20 haftalık hamileyim 24 saatlik idrar testinde protein kaçağı olduğu görüldü. Tansiyonum en fazla 12.7 e kadar yükseliyor. Alfamet ve aspirin kullanmaya başladım. Bu kadar erken protein kaçağı tespit edilip sağlıkla doğumunu yapan arkadaşlar var mı acaba çok endişeliyim.