Aysecann
Bursa Zübeyde hanım doğum evinde doğum yapan tecrübeli anneler bilgi paylaşımı yapabilir mi ? Tavsiye eder misiniz?
Zeliha66
Aysecann uzak dur amann diyim
Ayvehe9
Uzak dur gidenleri biliyorum
Annisshh
Ben ilk dört ay oraya gittim berbat bir yer Suriyelilerden geçilmiyor nereye baksan suriyeli. Doktorlar hemşireler pek ilgilenmiyor onlarda bıkmış artık bu durumdan birkaç kez acile gittim ebeler çok suratsız denk geldi belki iyileride vardır bilmiyorum şimdi eğitim araştırma hastanesine gidiyorum orada da suriyeli var her yerdeler ama biraz daha iyi.