Kizlaradinahersey ben kendime 3 tane alt ve atlet ic çamaşırı koymuştum terlik çorap lohusa takimi onun haricinde bir pijama gibi rahat bişey biraz serindi havalar bizde hirkada almıştım bitane hasta bezi sarj aleti göğüs pompasi başıma örtmek icin tulbent
Bebek icinde 10 lu hastane çıkışı arti 2 zibin ve bitanede yedek 5li hastane çıkışı corap bir tane kalin battaniye ince hastane cikisinda vardi bez islak mendil agiz mendili pişik kremi biberonda almistim nolur nolmaz diye kullanicagim seyler koydum fazla abartmadim aklimda bunlar kaldi su anlık unuttugum bisey varsa görenler tamamlar