2 hafta önceki kontrolümüzde bebeğimizin kalp atışını gördük, sorun yoktu. Cumartesi duymak ümidi ile gittik ancak hem duyamadık hemde kalbi çok yavaş atıyordu. Bu sabah tekrar gittik, kalp atışını göremedik. Cuma yeniden çağırdılar. Kalp atışı varken şimdi yok, kayıp mı ettik onu? 😢😢