2022Mom2022 evet aynı durumu yaşadık kızım şuan 3 yaşında doğduğunda basit kist var doğum kanalında çok beklemiş o yüzden oluşmuş dedi sonrasında nörolojiye gittiğimizde bir sıkıntı olmadığını söyledi hatta çoğu yeni dogan bebekte görüldüğünü söyledi boşuna çocuğun emara girip radyasyon almamasi gerektiğini vurguladı bir sıkıntı yaşamadık ama ilerleyen zamanlarda goz kayması yürümede bozukluk olursa derhal getirmemizi söylemişti