Sisilla Arkadaşlar cuma günü tahlil vermiştim Folat değerim yüksek görünüyor, İnternetten baktım kötü şeyler yazıyor benim gibi basına gelen var mı 26+1 ikiz gebeyim https://imgyukle.com/i/QBB9L1
Ozge-Ka Sisilla folik asit yüksek çıkmış. Bildiğim kadarıyla bir zararı yok. Eğer folik asit kullanıyorsanız doktorunuz keser. Benimde 20üstü çıktı folik asit kullanmıyorum şuan ama kullandığım kan ilacının içinde var yine de devam ediyorum kan ilacına
Sisilla Ozge-Ka Folik asit hapını sadece ilk üç ay kullandım , şuan kullanmıyorum 6.5 aylık olduk Demir günde iki Kere kullanıyorum acaba o yüzden mi yüksek çıktı ya da ikiz hamilelikte yüksek çıkar diyorlar
Ozge-Ka Sisilla ikiz hamilelikle ilgili bir bilgim yok malesef. Belki kullandığınız demir hapının içinde folik asit vardır. Mesela ben gyno ferro sanol kullanıyorum onda var. Belki doktorunuz onu değiştirir.
Sisilla Ozge-Ka Öyle mi çok teşekkürler ben de gynoferon kullanıyorum Pembe bir hap belki değiştirir içeriğine bir bakayım