NobleMom evet inşaAllah daha da ilerlemeyi düşünüyorum yapabilirsem mesleğim de :) çocuklar gibi si yok . Ben daha anne olamadım inşaAllah nasib olur o da bi kaybım var . Rabbime dayandık bekliyoruz bakalım ne zaman nasib edecek . İnşaAllah devam etmene çok sevinirim şuna inanıyorum yetişmiş insanlara ne kadar öğretirsen öğret yanlış bildiklerin de direniyorlar ama çocuklara en başın da doğruyu öğretirsek çok daha iyi nesiller ve dabbini tanıyan Elif nesilleri gelir . Rabbim de inşaAllah muvaffak kılar beni bu yolda 🥰