Benim o anda oldu canım doktor normal dedi geçer ama geçmezse ara beni dedi. Bide biraz bence kastım acaba ondanmı 🌸 bide benim erken doğum riskim var rahimimide ölçtü malesef iyice düşmüşş ya 🤦🏻♀️ 37 de alabilir bebeği. Çarşmba günü yani tam 37 ye giriyorum . Ama önce yne bakıcak baktı ki 20 de kalmış düşmemiş bi kaç gün daha bekleticek. Ama 15 lere düşerse alıcak .. hayırlısı olsun inşallah sağlıkla hepimiz kavuşalım…