Bugün sağlık ocağına gittim rutin kontroller için tahlil istedi doktorum ve tansiyonuma boyuma, kiloma falan baktırdım doktorum istedi daha doğrusu. D vitamini kadınlar da daha düşük oluyormuş ben kendim bile kullanıyorum dedi. Küçük bir ilçe olduğu için yarın öğleden sonra sonuçlarım çıkacak, folik asitte yazayım sana dedi ovulasyon testi de sipariş ettim. Anneliğe doğru ilk adımları atmaya başladım bakalım sonuçlar ne olur, Rabbim isteyen hak eden hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın. Bakalım beni bu serüvende neler bekliyor umarım herşey çok ama çok güzel olur 🥹