Merhabaa henüz çok yeniyim 🌸🙏🤲
15 ay önce dış gebelik geçirdim regl görmüştüm ve üzerinden 14 gün sonra kan verdim testte poztif görünce bir gittim değer 11.800 kalp atışı oluşmuş acil ameliyat dediler ve sağ tüpün alındı. 6 ay korunma verdi toplamda 15 ay gecti gebelik olusmayinca doktora gittik bizi rahim filmine karar veren tüp bebek merkezine tek tüpün var oraya git diyerek oraya yönlendirdi ultrasona bakmıştı rahim kalinligin 10 mm adetin gelir demişti neyse doktor bana adetin 2.3. Günü gel dedi tamamen ona odaklandım bir baktım 3 gun adet geçti cok silik cizgi gördüm sonra kan verdim ve çok şükür aşağıdaki gibi sonuçlar
11.03.2023 ( beta hcg 69.80 )
13.03.2023 ( beta hcg 114.80 )
16.03.2023 ( beta hcg 224.00 )
19.03.2023 ( beta hcg 842.70 )
Birde dün akıntı içinde Cook açık Pembelik vardı korktum hemen acile gittim kan aldılar ultrasonda henüz bebek gözükmedi tahmini ne zaman gözükür?
Dualarınızı eksik etmeyin lütfen