35 haftalık hamileyim dün sancım olunca acile gittim doktor karın çevresinin 32 haftalık olduğunu söyledi ama 4 gün önce perinatolojideydim tüm sonuçlar normaldi. Yaşayan varmı böyle birden gerileyebiliyor mu sıra aldım tekrar perinatolojiye ama iki gün sonraya. İçim içimi yiyor. Bebeğin kilosu da normaldi hiç birşey demediler. Yaşayan varsa ya da bilgisi olan bi bakabilir mi