Cerenbaysal Kızlar doğurdumm sezeryann oldum o kadar güzel bi duygu ki dün 5:06 da dünyaya geldi oğluşum birazcık minnağız ama pek tatlıyız teyzelerimiz darısı sizlere olsun inşallah hepiniz sağlıkla alırsınız evlatlarınızı kucağınıza 🤲🏻💙
Aegean Hayırlı olsuuuun😻 Kuveze girmedi mi minik kuş? Bizim de yarın 36 oluyor da gelme riskimiz var 🙊